marshmallow puff: 究竟我做梗咩? (上)

Monday 25 November 2013

究竟我做梗咩? (上)

好似我呢d冇正職既人,最常要答既問題就係「你做梗咩」

有時我都唔知自己做梗咩,有時我都覺得好難解釋自己做梗咩。不過咁,我知道而家我有時間陪我d香草曬太陽。

以前都試過種basil,但買回來不久便死了,後來又種薄荷,不久又死了,以為一定是太忙常忘記淋水。現在沒有全職工作,重新買回來一盆basil,一盆薄荷,每日淋水,卻見薄荷越來越靚,可憐的basil就又軟又皺,才兩個禮拜,三棵之中已經有一棵死了,其餘兩棵也一副命不久矣的模樣。上網一查才知道,原來種basil水不用太多,但要多曬太陽。於是現在隔一兩日才淋一點點水,看著它一點一點慢慢回復生機。

剛才見太陽曬進房間,索性把它由客廳搬入房,讓它曬曬太陽。如果你今日問我做梗d咩,我諗唯一值得一提ge應該就係陪basil曬太陽 (哈~)


No comments:

Post a Comment