marshmallow puff: 究竟我做梗咩? (下)

Thursday 3 April 2014

究竟我做梗咩? (下)

上文提到,像我這樣沒有正職,最常要回答的問題就是「你做梗咩」

每逢有人問我,我會答:
「我take梗一個gap year,之前去左歐洲幾個月,而家返左黎,做下唔同嘅temp job咁。」

很多人第一個反應是:「orrrrr你去working holiday。」

我說並非working holiday,在歐洲期間有去旅行,有讀書,也有在酒莊打工換宿。

聽到這裏,很多人又會一頭霧水,問:「咁你而家搵工未?」

我又會解釋這一年我想用來做一些有全職工作時做不到的事,例如去較長時間的旅行,例如做義工,例如做一些平時沒有機會做的短期工。數數過去半年,我做過waitress,做過展覽helper,sell過酒,又sell過飛甩雞毛,見過一份負責安排speed dating的兼職(不過不獲取錄~哈),拍過幾段品酒入門短片,剛剛去過越南做義工,返港後又幫忙籌備了一場慈善跑,稍後應該會兼職當監考員,間中也freelance做翻譯,閒時學學法文,又寫寫書法,有時好鬼忙,有時又好鬼清閒。

有些人又會繼續問:「咁你係咪會返番去法國繼續working holiday?」

可能是gap year比較難理解,又可能是working holiday實在太hit,講也講不明白。後來我想到一個方法去解釋:「我喺香港working holiday梗。」

Photo source: www.bauk.org

No comments:

Post a Comment